Parę słów o mnie

Podaj dalej
Damian Kowalczyk - ekspert w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, tworzenia strategii e-marketingowych oraz wykorzystania narzędzi e-marketingowych w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI). Marketer, który rozumie technologie.

Czym zajmuję się zawodowo


Od 2003 roku przygotowuję i wdrażam strategie w zakresie marketingu, e-marketingu oraz public relations. Odpowiadam za kompleksową komunikację i zarządzanie produktami oraz markami. Doświadczenie zawodowe zdobywałem w branży IT, szkoleniowej, doradczej oraz w firmie wydającej medyczne serwisy internetowe.


Projekty marketingowe

Opracowywałem i zrealizowałem ponad 1000 zintegrowanych projektów marketingowych i kampanii e-marketingowych dla takich marek jak Microsoft, QlikView, Pfizer, Polpharma. Uczestniczyłem również w tworzeniu koncepcji oraz w rozwoju (m.in. usability, user experience - UX, SEO, SEM,) wielu portali tematycznych, serwisów firmowych oraz produktowych m.in.: ForumPediatryczne.pl, Odzyskajdane.com.pl, E-kapital.pl, EdukacjaMedyczna.pl (społeczność edukacyjna lekarzy).

Praca na uczelni

W Wyższej Szkole Biznesu (WSB) w Dąbrowie Górniczej prowadzę zajęcia dydaktyczne na studiach MBA (Master of Business Administration), podyplomowych oraz zaocznych z zakresu strategii marketingowych, komunikacji marketingowej i public relations, webwritingu oraz wykorzystania narzędzi e-marketingowych i e-PR w działaniach promocyjnych i reklamowych. Z kolei dzieciaki na Uniwersytecie Młodzieżowym działającym w WSB staram się zainteresować tematyką marketingu i e-marketingu.

Doradztwo marketingowe i PR

Doradzam i prowadzę szkolenia w zakresie tworzenia strategii e-marketingowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi e-marketingowych i e-PRowych w działaniach promocyjnych i reklamowych marek oraz osób. Zawodowo interesuję się również tematyką zarządzania projektami i innowacjami w organizacjach.

Moje studia 

Jestem absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych marketing i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Należę do Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz eMarketing Association Network. Byłem członkiem kapituły ogólnopolskiego plebiscytu Najważniejsze w Marketingu.

Moje publikacje

Jestem autorem artykułów poświęconych e-marketingowi i marketingowi, które zostały opublikowane na łamach m.in.: Marketingowiec.pl, BiznesTrend.pl, PolishPharma.com, eStrategie.pl, Eksportuj.pl, Nf.pl, Wspieram-biznes.eu czy Zarzadzanie.net.pl.

Nie samym marketingiem żyje człowiek...

Poza marketingiem, moją pasją od 1993 roku jest koszykówka (nie tylko siedzenie przed telewizorem i oglądanie NCAA lub NBA, ale również czynne granie), a ostatnio również wycieczki rowerowe i bieganie. W okresie zimowym nie mogę sobie odmówić jazdy na nartach.

Mój blog

Na blogu DamianKowalczyk.pl koncentruję się na prezentowaniu swoich prywatnych opinii na temat strategii marketingowych (online i offline), marketingu w internecie (e-marketing, Social Media, SEM/SEO etc.) oraz tych wszystkich aspektów komunikacji marketingowej, które mnie zaskakują i o których warto napisać ;-)

Zapraszam, (mam nadzieję) do inspirującej lektury oraz do współpracy.

Życzę miłego czytania i komentowania.

Damian Kowalczyk


fot. Tomasz Jodłowski, www.tomaszjodlowski.com