Oferta w obszarze komunikacji marketingowej (online i offline)

Podaj dalej
Realizuję działania w obszarze e-marketingu, marketingu  i public relations (PR), które obejmują:

Usługi doradcze
  1. Tworzenie, wdrażanie i kontrola efektów implementacji strategii e-marketingowej, marketingowej i public relations.
  2. Opracowywanie, planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych (projektów zintegrowanych) w internecie (min. e-mail marketing, content marketing, SEO/SEM, Social Media etc,) oraz ATL i BTL.
  3. Opracowywanie strategii komunikacji marki/firmy w internecie i mediach tradycyjnych (PR i ePR).
  4. Tworzenie koncepcji sprzedażowych wykorzystujących tradycyjne kanały sprzedażowe oraz nowe media (internet, social media).
  5. Tworzenie koncepcji oraz audyt serwisów internetowych pod kątem SEO/SEM, user experience (UX), usability, SEO copywriting.
Prowadzę również zajęcia na uczelni, szkolenia i kursy z następujących tematów:
  1. Komunikacja marketingowa marki, firmy, usług w internecie i mediach tradycyjnych.
  2. Strategie marketingowe i e-marketingowe.
  3. Efektywne wykorzystywanie narzędzi e-marketingowych w promocji marek w internecie.
  4. Sprzedaż w internecie (e-commerce).
  5. Webwriting/SEO copywriting i strategia content marketingu w internecie. 
  6. Public relations i ePR produktu, firmy w internecie i w mediach tradycyjnych.

Zapraszam do kontaktu.

dkowalczyk@outlook.com


Szkolenie "Skuteczne kampanie marketingowe w internecie"
dla absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

0 komentarze :