Parę słów o mnie

Podaj dalej

Cześć, nazywam się Damian Kowalczyk

Od 2003 roku zajmuję się e-marketingiem – tworzę i wdrażam strategie e-marketingowe, planuję i realizuję kampanie marketingowe online oraz opracowuję koncepcje stron i serwisów internetowych. 

W ciągu tych wszystkich lat miałem okazję pracować dla dużych firm (np. Microsoft, Qlik, Pfizer, Polpharma, Teng Tools) jak i dla mniejszych (m.in. Eur-Med Polska, DetailKing, Korana).


Zatem jak mogę Ci pomóc?

Doradztwo i szkolenia e-marketingowe

Doradzam małym i średnim firmom w zakresie budowania marki w Internecie (m.in. wykonuję audyt stron i serwisów internetowych) oraz wskazuję narzędzia e-marketingowe, które zapewniają maksymalizację zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI). Realizuję kompleksowo kampanie e-marketingowe (m.in. Google Ads, Facebook Ads) obejmujące tworzenie planów, pisanie tekstów, optymalizację konwersji.

Prowadzę szkolenia w zakresie tworzenia strategii e-marketingowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi e-marketingowych i e-PRowych w działaniach promocyjnych i reklamowych marek oraz osób.

Praca na uczelni

W Wyższej Szkole Biznesu (WSB) w Dąbrowie Górniczej prowadzę zajęcia dydaktyczne na studiach MBA (Master of Business Administration) oraz na podyplomowych i zaocznych.
Zakres tematyczny zajęć obejmuje strategie marketingowe, komunikację marketingową, webwriting oraz wykorzystanie narzędzi e-marketingowych i e-PR w działaniach promocyjnych i reklamowych.

Nie samym marketingiem żyje człowiek…

Poza marketingiem, moją pasją jest aktywne spędzanie czasu (m.in. bieganie) jak i podróżowanie (bliższe i dalsze). Ponadto lubię dobre kino oraz podcasty i audiobooki.

Mój blog

Na blogu koncentruję się na prezentowaniu swoich prywatnych opinii na temat strategii marketingowych (online i offline) oraz marketingu w internecie (e-marketing, Social Media, SEM/SEO etc.).

Zapraszam, (mam nadzieję) do inspirującej lektury oraz do współpracy.

Życzę miłego czytania i komentowania.

Damian Kowalczyk