Cześć, nazywam się Damian Kowalczyk
Od 2003 roku zajmuję się e-marketingiem – tworzę i wdrażam strategie e-marketingowe, planuję i realizuję kampanie marketingowe online oraz opracowuję koncepcje stron i serwisów internetowych.W ciągu tych wszystkich lat miałem okazję pracować dla dużych firm (np. Microsoft, Qlik, Pfizer, Polpharma, Teng Tools) jak i dla mniejszych (m.in. Eur-Med Polska, DetailKing, Korana).
Doradztwo i szkolenia e-marketingowe
Doradzam małym i średnim firmom w zakresie budowania marki w Internecie (m.in. wykonuję audyt stron i serwisów internetowych) oraz wskazuję narzędzia e-marketingowe, które zapewniają maksymalizację zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI). Realizuję kompleksowo kampanie e-marketingowe (m.in. Google Ads, Facebook Ads) obejmujące tworzenie planów, pisanie tekstów, optymalizację konwersji.Prowadzę szkolenia w zakresie tworzenia strategii e-marketingowych, praktycznego wykorzystywania narzędzi e-marketingowych i e-PRowych w działaniach promocyjnych i reklamowych marek oraz osób.
Moje kompetencje
Posiadam m.in. certyfikat Certified Digital Marketing Professional wydany przez Digital Marketing Institute, który jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu internetowego.W Wyższej Szkole Biznesu (WSB) w Dąbrowie Górniczej od 2011 roku prowadzę zajęcia dydaktyczne na studiach MBA (Master of Business Administration) oraz na podyplomowych i zaocznych.Zakres tematyczny zajęć obejmuje strategie marketingowe, komunikację marketingową, webwriting oraz wykorzystanie narzędzi e-marketingowych i e-PR w działaniach promocyjnych i reklamowych.
Nie samym marketingiem żyje człowiek…
Poza marketingiem, moją pasją jest aktywne spędzanie czasu (m.in. bieganie) jak i podróżowanie (bliższe i dalsze). Ponadto lubię dobre kino oraz podcasty i audiobooki.Mój blog
Na blogu koncentruję się na prezentowaniu swoich prywatnych opinii na temat strategii marketingowych (online i offline) oraz marketingu w internecie (e-marketing, Social Media, SEM/SEO etc.).Zapraszam, (mam nadzieję) do inspirującej lektury oraz do współpracy.
Życzę miłego czytania i komentowania.
Damian Kowalczyk