Realizuję działania w obszarze e-marketingu, marketingu i public relations (PR), które obejmują:
Usługi doradcze
- Tworzenie, wdrażanie i kontrola efektów implementacji strategii e-marketingowej, marketingowej i public relations.
- Opracowywanie, planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych (projektów zintegrowanych) w internecie (min. e-mail marketing, content marketing, SEO/SEM, Social Media etc,) oraz ATL i BTL.
- Opracowywanie strategii komunikacji marki/firmy w internecie i mediach tradycyjnych (PR i ePR).
- Tworzenie koncepcji sprzedażowych wykorzystujących tradycyjne kanały sprzedażowe oraz nowe media (internet, social media).
- Tworzenie koncepcji oraz audyt serwisów internetowych pod kątem SEO/SEM, user experience (UX), usability, SEO copywriting.
Prowadzę również zajęcia na uczelni, szkolenia i kursy z następujących tematów:
- Komunikacja marketingowa marki, firmy, usług w internecie i mediach tradycyjnych.
- Strategie marketingowe i e-marketingowe.
- Efektywne wykorzystywanie narzędzi e-marketingowych w promocji marek w internecie.
- Sprzedaż w internecie (e-commerce).
- Webwriting/SEO copywriting i strategia content marketingu w internecie.
- Public relations i ePR produktu, firmy w internecie i w mediach tradycyjnych.
Zapraszam do kontaktu.
0 komentarze :
Nowe komentarze są niedozwolone.